Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління ціновою політикою підприємства №609
Курсова
№ K-4499
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи управління ціновою політикою підприємства 1.1. Сутність процесу ціноутворення 1.2. Система і класифікація цін 1.3. Сутність та функції цінової політики підприємства Розділ 2 Аналіз управління ціновою політикою на ЗАТ «Любава» 2.1. Загальна характеристика ЗАТ «Любава» 2.2 Аналіз фінансового стану ЗАТ «Любава» 2.3. Особливості ціноутворення на ЗАТ «Любава» Розділ 3 Шляхи удосконалення цінової політики на ЗАТ «Любава» Висновки Література Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи