Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління рекламною діяльністю підприємства через систему ЗМІ
Магістерська
№ K-2017
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЗМІ 1.1. Місце рекламного менеджменту в системі засобів масової інформації (ЗМІ) 1.2. Планування рекламної діяльності підприємства 1.3. Досвід діяльності рекламних підприємств на вітчизняному ринку рекламних послуг РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПП «ЕДВЕРТІСМЕНТ» 2.1. Організаційно-економічна характеристика ПП «Едвертісмент» 2.2. Аналіз управління рекламною діяльністю на підприємстві 2.3. Аналіз використання рекламних заходів через систему ЗМІ РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ З УДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПП «ЕДВЕРТІСМЕНТ» 3.1. Пропозиції щодо змін в організації управління рекламною діяльністю на ПП «Едвертісмент» 3.2. Заходи з підвищення ефективності планування рекламної діяльності на підприємстві ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ціна
250,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи