Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, Тема №14 Звіт з практики, №2183
Звіт з практики
№ K-9122
Вступ Розділ 1 Зміст і місце державного регулювання у господарському механізмі 1.1 Сутність, типи та рівні державного планування та прогнозування економічних процесів 1.2 Організаційна структура управління ринковою економікою Розділ 2 Маркетингова стратегія продукту 2.1 Розуміння товару в комплексі сучасного маркетингу 2.2 Життєвий цикл товару 2.3 Складові елементи маркетингової стратегії продукту 2.4 Принципи розробки нового товару та їх значення в конкурентній боротьбі між підприємствами 2.5 Сучасні напрямки розробки асортименту товарів за споживчими властивостями Розділ 3 Законодавча база державного регулювання економіки Висновки Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи