Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, Тема №14 Звіт з практики, №2183
Звіт з практики
№ K-9122
Вступ Розділ 1 Зміст і місце державного регулювання у господарському механізмі 1.1 Сутність, типи та рівні державного планування та прогнозування економічних процесів 1.2 Організаційна структура управління ринковою економікою Розділ 2 Маркетингова стратегія продукту 2.1 Розуміння товару в комплексі сучасного маркетингу 2.2 Життєвий цикл товару 2.3 Складові елементи маркетингової стратегії продукту 2.4 Принципи розробки нового товару та їх значення в конкурентній боротьбі між підприємствами 2.5 Сучасні напрямки розробки асортименту товарів за споживчими властивостями Розділ 3 Законодавча база державного регулювання економіки Висновки Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи