Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Електронні видання як засіб масової комунікації
Курсова
№ K-1383
Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Електронне видання 5 1.1 Загальна характеристика електронних видань 5 1.2 Складові елементи електронного видання 10 1.3 Класифікація електронних видань 15 Розділ 2. Масова комунікація та виробництво інформації як продукції 20 2.1 Інтернет як середовище комунікації 20 2.2 Сучасний стан і перспективи електронного книговидання 22 2.3 Організація зберігання і пошуку електронних видань 27 Висновки 32 Список використаних джерел 33
В даній курсовій роботі масова комунікація розглядається в якості виробництва інформації як продукції. В даний час виробництво друкованої продукції все більше інтегрується в єдиний простір медіа-індустрії. Складовою цього процесу є інтеграція друкованих і електронних видань. Причин такої інтеграції кілька. З одного боку, практично всі інформаційні технології перейшли на цифрову форму, оснастилися комп'ютерною технікою, програмним забезпеченням професійного рівня, технічними засобами обробки зображень. З іншого - той же процес відбувається і з розповсюдженням будь-яких видів інформаційної продукції: з'явилися компакт- і DVD-диски з електронними виданнями, а також музикою і відео. Видавництва впровадили новітні мережеві технології, пов'язані з розповсюдженням медіа-інформації по інтра- і екстрамережах, в глобальній мережі Інтернет. Об’єктом дослідження даної курсової роботи є електронне видання. Предметом дослідження ¬– сутнісні характеристики та особливості електронних видань як засобу масової комунікації. Мета даної курсової роботи полягає в розкритті сутності електронних видань, як засобу масової комунікації. Завдання полягає у тому, щоб: – дати загальну характеристику електронного видання та визначити його складові; – розкрити класифікацію електронних видань; – охарактеризувати мережу Інтернет як середовище комунікації; – проаналізувати сучасний стан і визначити перспективи електронного книговидання. Структура роботи: курсова робота загальним обсягом 34 сторінки складається зі вступу, двох розділів, шести параграфів, висновків, списку використаних джерел ( 18 позицій).
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи