Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Електронні видання як засіб масової комунікації
Курсова
№ K-1383
Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Електронне видання 5 1.1 Загальна характеристика електронних видань 5 1.2 Складові елементи електронного видання 10 1.3 Класифікація електронних видань 15 Розділ 2. Масова комунікація та виробництво інформації як продукції 20 2.1 Інтернет як середовище комунікації 20 2.2 Сучасний стан і перспективи електронного книговидання 22 2.3 Організація зберігання і пошуку електронних видань 27 Висновки 32 Список використаних джерел 33
В даній курсовій роботі масова комунікація розглядається в якості виробництва інформації як продукції. В даний час виробництво друкованої продукції все більше інтегрується в єдиний простір медіа-індустрії. Складовою цього процесу є інтеграція друкованих і електронних видань. Причин такої інтеграції кілька. З одного боку, практично всі інформаційні технології перейшли на цифрову форму, оснастилися комп'ютерною технікою, програмним забезпеченням професійного рівня, технічними засобами обробки зображень. З іншого - той же процес відбувається і з розповсюдженням будь-яких видів інформаційної продукції: з'явилися компакт- і DVD-диски з електронними виданнями, а також музикою і відео. Видавництва впровадили новітні мережеві технології, пов'язані з розповсюдженням медіа-інформації по інтра- і екстрамережах, в глобальній мережі Інтернет. Об’єктом дослідження даної курсової роботи є електронне видання. Предметом дослідження ¬– сутнісні характеристики та особливості електронних видань як засобу масової комунікації. Мета даної курсової роботи полягає в розкритті сутності електронних видань, як засобу масової комунікації. Завдання полягає у тому, щоб: – дати загальну характеристику електронного видання та визначити його складові; – розкрити класифікацію електронних видань; – охарактеризувати мережу Інтернет як середовище комунікації; – проаналізувати сучасний стан і визначити перспективи електронного книговидання. Структура роботи: курсова робота загальним обсягом 34 сторінки складається зі вступу, двох розділів, шести параграфів, висновків, списку використаних джерел ( 18 позицій).
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи