Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Реклама як засіб впливу на поведінку покупців.
Курсова
№ K-28909
ЗМІСТ
1. ВСТУП
2. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ ПОКУПЦІВ 2.1. Сутність та функції реклами 2.2. Поведінка покупця: поняття та чинники впливу 2.3. Психологічні основи рекламного впливу
3. АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ (на прикладі конкретного бренду / компанії) 3.1. Загальна характеристика компанії 3.2. Рекламна стратегія підприємства 3.3. Дослідження ефективності рекламного впливу
4. ПЕРСПЕКТИВИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ 4.1. Сучасні тенденції реклами 4.2. Використання цифрових платформ для таргетованого впливу 4.3. Рекомендації підприємствам
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи