Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Бізнес-коледж, Звіт з практики, №3875
Звіт з практики
№ K-13780
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Організація маркетингової діяльності магазину взуття «Нова мода» 1.1.Загальна характеристика підприємства 1.2. Діагностика маркетингової діяльності підприємства 1.2.1. Аналіз системи організації маркетингової діяльності на підприємстві 1.2.2. Аналіз маркетингової стратегії підприємства 1.2.3. Аналіз товарної політики підприємства 1.2.4. Аналіз цінової політики підприємства 1.2.5. Аналіз політики розподілу підприємства 1.2.6. Аналіз комунікаційної політики підприємства 1.2.7. Оцінка ефективності маркетингової діяльності на підприємстві 1.3. Заходи щодо підвищення ефективності роботи підприємства та шляхи впровадження запропонованих пропозицій РОЗДІЛ 2. Індивідуальне завдання. Розробка і реалізація стратегії росту підприємства 2.1 Основні передумови росту підприємства 2.2 Розробка стратегії росту підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи