Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Бізнес-коледж, Звіт з практики, №3878
Звіт з практики
№ K-13783
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Організація маркетингової діяльності Черкаської торгово-промислової палати 1.1.Загальна характеристика підприємства 1.2. Діагностика маркетингової діяльності підприємства 1.2.1. Аналіз системи організації маркетингової діяльності на підприємстві 1.2.2. Аналіз маркетингової стратегії підприємства 1.2.3. Аналіз товарної політики підприємства 1.2.4 Аналіз політики розподілу підприємства 1.2.5. Аналіз комунікаційної політики підприємства 1.3. Заходи щодо підвищення ефективності роботи підприємства та шляхи впровадження запропонованих пропозицій РОЗДІЛ 2. Індивідуальне завдання. Дослідження цінової політики підприємства на регіональному ринку 2.1 Суть процесу ціноутворення 2.2 Система цін і класифікаційні ознаки, покладені в її основу 2.3 Оцінка цінової політики підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи