Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Комплекс маркетингу підприємства та його інструментальна структура
Дипломна
№ K-28086
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО СКЛАДОВИХ 6
1.1. Сутність та місце комплексу маркетингу в діяльності підприємства 6
1.2. Критичний аналіз наукових підходів до визначення інструментальної структури маркетингової суміші 12
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОВ “МОНОЛІТ-БРУК” 20
2.1. Загальний аналіз показників господарської діяльності підприємства 20
2.2. Аналіз комплексу маркетингу підприємства за елементами 30
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОВ “МОНОЛІТ-БРУК” 40
3.1. Обґрунтування напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства 40
3.2. Оцінка економічної ефективності реалізації розроблених пропозицій 49
ВИСНОВКИ 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 62
ДОДАТКИ 66
Ціна
2800
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи