Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Роль маркетингу в процесі розробки та реалізації стратегії підприємства №454
Курсова
№ K-4182
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти ролі маркетингу в процесі розробки та реалізації стратегії підприємства 1.1 Методичні основи проведенні маркетингової діяльності на підприємстві 1.2 Етапи формування стратегічного плану маркетингу Розділ 2 Роль маркетингу в процесі розробки та реалізації стратегії ТОВ «Світ ласощів» 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2 Аналіз зовнішнього середовища ТОВ “Світ ласощів” 2.3 Цінова стратегія ТОВ “Світ ласощів” 2.4 Стратегія просування товару 2.5 Збутова стратегія ТОВ “Світ ласощів” 2.6 SWOT – аналіз діяльності підприємства 2.7 Розробка стратегічного плану маркетингу ТОВ “Світ ласощів” Розділ 3. Шляхи удосконалення стратегічного плану маркетингу ТОВ “Світ ласощів” Висновки та пропозиції Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи