Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування політики збуту на підприємстві №29
Дипломна
№ K-3645
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи формування політики збуту на підприємстві 1.1 Теоретичні і практичні підходи до організації служби збуту на підприємстві 1.2 Етапи просування продукції на ринок збуту 1.3 Роль ціноутворення у системі збуту 1.4 Дохід як результат збутової політики 1.5 Менеджмент товарними запасами Розділ 2 Формування політики збуту на ВАТ «Шполянський молокозавод» 2.1 Організаційно – економічна та фінансова характеристика ВАТ «Шполянський молокозавод» 2.2 Аналіз товарообороту на підприємстві 2.3 Оцінка контролю рівня товарних запасів на ВАТ “Шполянський молокозавод” Розділ 3 Підходи до стимулювання збуту на ВАТ “Шполянський молокозавод” 3.1 Формування напрямків стимулювання збуту на підприємстві 3.2 Обгрунтування стимулювання збуту на підприємстві Висновки Література Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи