Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування та впровадження стратегічного плану маркетингу №470
Курсова
№ K-4259
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти формування та впровадження стратегічного плану маркетингу 1.1 Методичні основи проведенні маркетингової діяльності на підприємстві 1.2 Етапи формування стратегічного плану маркетингу Розділ 2 Аналіз фінансово-майнового стану підприємства,як основа для визначення необхідної економічної стратегії 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2 Аналіз зовнішнього середовища ТОВ “Світ ласощів” 2.3 Цінова стратегія ТОВ “Світ ласощів” 2.4 Стратегія просування товару 2.5 Збутова стратегія ТОВ “Світ ласощів” 2.6 SWOT – аналіз діяльності підприємства 2.7 Розробка стратегічного плану маркетингу ТОВ “Світ ласощів” Розділ 3. Шляхи удосконалення стратегічного плану маркетингу ТОВ “Світ ласощів” Висновки та пропозиції Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи