Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування системи маркетингу та менеджменту в організації курсова робота
Курсова
№ K-28974
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Теоретичні засади формування системи маркетингу та менеджменту 2.1. Поняття, сутність і роль маркетингу в сучасній організації 2.2. Сутність менеджменту та його функції 2.3. Взаємозв’язок маркетингу та менеджменту
3. Аналіз практики формування системи маркетингу та менеджменту
3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 3.3. Оцінка системи управління (менеджменту)
4. Пропозиції щодо удосконалення маркетингу та менеджменту 4.1. Впровадження сучасних маркетингових стратегій 4.2. Оптимізація управлінських процесів
5. Висновки
6. Список використаних джерел
7. Додатки
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи