Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Сущность, цель и задачи маркетингового исследования
Реферат
№ K-5264
Введение …………………………………………………………………… 3 1. Сущность маркетиноговых исследований .............................................. 4 2. Выявление проблем и формулирование целей исследования ………... 5 3. Задачи маркетинговых исследований ………………………………….. 5 3.1. Отбор источников информации …………………………………. 6 3.2. Сбор информации ………………………………………………... 9 3.3. Анализ собранной информации …………………………………. 9 3.4. Представление полученных результатов ……………………….. 10 4. Маркетинговое исследование рынка компьютеров г. Лисичанска …... 11 4.1. Характеристика домашнего компьютера ………………………. 11 4.2. Технология производства компьютеров ………………………... 13 4.3. Маркетинговое исследование рынка домашних компьютеров. 13 Заключение …………………………………………………………………. 19 Использованная литература ……………………………………………….. 21
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи