Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика введення нових понять та їх означень в шкільному курсі геометрії
Курсова
№ K-1344
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи методики введення та формування нових понять та їх означень 1.1. Поняття, як логіко-гносеологічна категорія 1.2. Об’єкт, поняття. Схожість їх і різниця 1.3. Суттєві і несуттєві властивості понять. Прийоми їх виявлення 1.4. Зміст і об’єм поняття. Зв'язок між ними 1.5. Види понять. Зв'язок між поняттями. Означення понять. Способи означення понять. Види означень. Структура означення Розділ 2. Основні етапи методики введення нових понять та формування означень 2.1. Виконання дії підведення під поняття 2.2. Виконання дії виведення наслідків 2.3. Абстрактно-дедуктивний та конкретно-індуктивний методи навчання 2.4. Введення координатного методу та його формування 2.5. Введення векторного методу та його формування Висновок Список використаних джерел
Ціна
120
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи