Меню сайту

Нові користувачі
Ciganka
Автори робіт
30.12.2024
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Чи пишете ви самі роботи?


аватар
Великий Олександр Анатолійович

Рейтинг: 10
аватар
Копилова Софія Андріївна

Рейтинг: 11
Вакоріна Злата Едуардівна

Рейтинг: 10
аватар
Вікторія Миколаївна

Рейтинг: 10
аватар
Максимів Юлія Романівна

Рейтинг: 16.9
Тіхонова Вікторія Андріївна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Методика вивчення теми: «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри і початків аналізу в 10 класах різних рівнів


Магістерська
K-16418

Зміст<BR>
<BR>
I. Вступ<BR>
II. Рівневе вивчення математики у старшій школі <BR>
§1. Характеристика рівнів навчання математики в старшій школі<BR>
§2. Характеристика теми «Функції, рівняння та нерівності» в підручниках різних рівнів<BR>
§3. Аналіз психологічної, дидактичної і методичної літератури по темі дослідження<BR>
III. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри 10 класу різних рівнів<BR>
§1. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на рівні стандарту<BR>
§2. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на академічному рівні<BR>
§3. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на профільному рівні<BR>
§4. Експериментальна перевірка розробленої методики<BR>
IV. Висновки і рекомендації<BR>
V. Список використаної літератури<BR>

<BR><BR>
Тема магістерської роботи досить актуальна — Методика вивчення теми: «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри і початків аналізу у 10 класах різних рівнів. Вже зараз існує велика кількість методичної літератури, яка допомагає вчителю науково-правильно і цікаво викласти матеріал. Враховуючи зміни у суспільстві, з’являється необхідність у постійному оновленні та вдосконаленні методики навчання математики. Але дещо залишається незмінним в силу того, що існує державний стандарт щодо цілей навчання математики.<BR>
<BR>
Тема «Функції, рівняння та нерівності» є однією з основних в шкільній програмі з математики в старшій школі. Функції є також однією з важливих змістовних ліній шкільного курсу математики, осмислення ролі якої у реалізації сучасних підходів до навчання (компетентнісного, розвиваючого, дослідницького тощо) є актуальним методичним завданням. Функціональна лінія акумулює всі знання і прийоми діяльності з інших змістових ліній, має величезне значення для забезпечення математичної компетентності — здатності розв'язувати прикладні задачі та задачі з «життя», адже функції слугують математичними моделями різноманітних закономірностей і явищ природи. Її потенціал у розвиненні пізнавальних прийомів діяльності практично невичерпний.<BR>
<BR>
У процесі вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» в 10 класі учні повторюють, систематизують, розширюють і поглиблюють знання про функції; розвивають вміння читати і будувати графіки функцій, досліджувати функції елементарними методами, застосовувати функції до моделювання реальних процесів. Ця тема повинна сприяти кристалізації функціонального типу мислення учнів.<BR>
<BR>
Дослідженням цієї проблеми займалися Н.І Фусс, О.І. Сомова, В.Н. Шкларевич, П.Л. Чебешева, Н.І. Лобачевський, С.І. Шохор-Троцкий, В.П. Шереметевський, В.Е. Сердобінський, С.Н. Бернштейн, Ф.В. Філіпович, Ф.А. Ерн, М.Г. Попруженко, Ю.Н. Макаричев, Л.B. Єршов, Н.Я. Вілєнкін.
В 2010 р. учні розпочали навчання за новими програмами та підручниками з математики різних рівнів, а розробленої методики навчання ще немає. Методика вивчення теми дослідження має відповідати вимогам нової програми, а повнота реалізації вивчення теми можлива за умови усвідомлення особливостей функціонального мислення, характерних для нього дій і прийомів діяльності. Також необхідне системне дидактичне проектування теми, яке передбачає діагностичне проектування цілей навчання, розробку змісту навчання, спрямованість методичних шляхів навчання математики на широке використання функцій.<BR>
<BR>
Прикладна спрямованість вивчення функцій, рівнянь, нерівностей та іншого матеріалу доповнюється окремими аспектами, пов’язаними з ознайомленням учнів з відсотковими розрахунками, початковими елементарними поняттями множини.<BR>
<BR>
Все вище перераховане ще раз доводить актуальність обраної теми магістерської роботи. Тому виникає потреба розробити методику вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності», яка б відповідала цим новим програмам і підручникам.<BR>
<BR>
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2025 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.