Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Який курс найскладніший?


аватар
Дехтяренко Марина Вадимовна

Рейтинг: 10
аватар
Гончарова Юлія Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Поплаускас Виктория Юрьевна

Рейтинг: 10
аватар
Петрович Інна Василівна

Рейтинг: 16
аватар
Забава Мирослава Андріївна

Рейтинг: 10
аватар
Гусак Віктор Васильович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Методика вивчення теми: «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри і початків аналізу в 10 класах різних рівнів


Магістерська
K-16418

Зміст<BR>
<BR>
I. Вступ<BR>
II. Рівневе вивчення математики у старшій школі <BR>
§1. Характеристика рівнів навчання математики в старшій школі<BR>
§2. Характеристика теми «Функції, рівняння та нерівності» в підручниках різних рівнів<BR>
§3. Аналіз психологічної, дидактичної і методичної літератури по темі дослідження<BR>
III. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри 10 класу різних рівнів<BR>
§1. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на рівні стандарту<BR>
§2. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на академічному рівні<BR>
§3. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на профільному рівні<BR>
§4. Експериментальна перевірка розробленої методики<BR>
IV. Висновки і рекомендації<BR>
V. Список використаної літератури<BR>

<BR><BR>
Тема магістерської роботи досить актуальна — Методика вивчення теми: «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри і початків аналізу у 10 класах різних рівнів. Вже зараз існує велика кількість методичної літератури, яка допомагає вчителю науково-правильно і цікаво викласти матеріал. Враховуючи зміни у суспільстві, з’являється необхідність у постійному оновленні та вдосконаленні методики навчання математики. Але дещо залишається незмінним в силу того, що існує державний стандарт щодо цілей навчання математики.<BR>
<BR>
Тема «Функції, рівняння та нерівності» є однією з основних в шкільній програмі з математики в старшій школі. Функції є також однією з важливих змістовних ліній шкільного курсу математики, осмислення ролі якої у реалізації сучасних підходів до навчання (компетентнісного, розвиваючого, дослідницького тощо) є актуальним методичним завданням. Функціональна лінія акумулює всі знання і прийоми діяльності з інших змістових ліній, має величезне значення для забезпечення математичної компетентності — здатності розв'язувати прикладні задачі та задачі з «життя», адже функції слугують математичними моделями різноманітних закономірностей і явищ природи. Її потенціал у розвиненні пізнавальних прийомів діяльності практично невичерпний.<BR>
<BR>
У процесі вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» в 10 класі учні повторюють, систематизують, розширюють і поглиблюють знання про функції; розвивають вміння читати і будувати графіки функцій, досліджувати функції елементарними методами, застосовувати функції до моделювання реальних процесів. Ця тема повинна сприяти кристалізації функціонального типу мислення учнів.<BR>
<BR>
Дослідженням цієї проблеми займалися Н.І Фусс, О.І. Сомова, В.Н. Шкларевич, П.Л. Чебешева, Н.І. Лобачевський, С.І. Шохор-Троцкий, В.П. Шереметевський, В.Е. Сердобінський, С.Н. Бернштейн, Ф.В. Філіпович, Ф.А. Ерн, М.Г. Попруженко, Ю.Н. Макаричев, Л.B. Єршов, Н.Я. Вілєнкін.
В 2010 р. учні розпочали навчання за новими програмами та підручниками з математики різних рівнів, а розробленої методики навчання ще немає. Методика вивчення теми дослідження має відповідати вимогам нової програми, а повнота реалізації вивчення теми можлива за умови усвідомлення особливостей функціонального мислення, характерних для нього дій і прийомів діяльності. Також необхідне системне дидактичне проектування теми, яке передбачає діагностичне проектування цілей навчання, розробку змісту навчання, спрямованість методичних шляхів навчання математики на широке використання функцій.<BR>
<BR>
Прикладна спрямованість вивчення функцій, рівнянь, нерівностей та іншого матеріалу доповнюється окремими аспектами, пов’язаними з ознайомленням учнів з відсотковими розрахунками, початковими елементарними поняттями множини.<BR>
<BR>
Все вище перераховане ще раз доводить актуальність обраної теми магістерської роботи. Тому виникає потреба розробити методику вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності», яка б відповідала цим новим програмам і підручникам.<BR>
<BR>
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 11
Гостей: 11
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.