Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика вивчення теми: «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри і початків аналізу в 10 класах різних рівнів
Магістерська
№ K-16418
Зміст<BR> <BR> I. Вступ<BR> II. Рівневе вивчення математики у старшій школі <BR> §1. Характеристика рівнів навчання математики в старшій школі<BR> §2. Характеристика теми «Функції, рівняння та нерівності» в підручниках різних рівнів<BR> §3. Аналіз психологічної, дидактичної і методичної літератури по темі дослідження<BR> III. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри 10 класу різних рівнів<BR> §1. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на рівні стандарту<BR> §2. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на академічному рівні<BR> §3. Методика вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» на профільному рівні<BR> §4. Експериментальна перевірка розробленої методики<BR> IV. Висновки і рекомендації<BR> V. Список використаної літератури<BR>
<BR><BR> Тема магістерської роботи досить актуальна — Методика вивчення теми: «Функції, рівняння та нерівності» в курсі алгебри і початків аналізу у 10 класах різних рівнів. Вже зараз існує велика кількість методичної літератури, яка допомагає вчителю науково-правильно і цікаво викласти матеріал. Враховуючи зміни у суспільстві, з’являється необхідність у постійному оновленні та вдосконаленні методики навчання математики. Але дещо залишається незмінним в силу того, що існує державний стандарт щодо цілей навчання математики.<BR> <BR> Тема «Функції, рівняння та нерівності» є однією з основних в шкільній програмі з математики в старшій школі. Функції є також однією з важливих змістовних ліній шкільного курсу математики, осмислення ролі якої у реалізації сучасних підходів до навчання (компетентнісного, розвиваючого, дослідницького тощо) є актуальним методичним завданням. Функціональна лінія акумулює всі знання і прийоми діяльності з інших змістових ліній, має величезне значення для забезпечення математичної компетентності — здатності розв'язувати прикладні задачі та задачі з «життя», адже функції слугують математичними моделями різноманітних закономірностей і явищ природи. Її потенціал у розвиненні пізнавальних прийомів діяльності практично невичерпний.<BR> <BR> У процесі вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності» в 10 класі учні повторюють, систематизують, розширюють і поглиблюють знання про функції; розвивають вміння читати і будувати графіки функцій, досліджувати функції елементарними методами, застосовувати функції до моделювання реальних процесів. Ця тема повинна сприяти кристалізації функціонального типу мислення учнів.<BR> <BR> Дослідженням цієї проблеми займалися Н.І Фусс, О.І. Сомова, В.Н. Шкларевич, П.Л. Чебешева, Н.І. Лобачевський, С.І. Шохор-Троцкий, В.П. Шереметевський, В.Е. Сердобінський, С.Н. Бернштейн, Ф.В. Філіпович, Ф.А. Ерн, М.Г. Попруженко, Ю.Н. Макаричев, Л.B. Єршов, Н.Я. Вілєнкін. В 2010 р. учні розпочали навчання за новими програмами та підручниками з математики різних рівнів, а розробленої методики навчання ще немає. Методика вивчення теми дослідження має відповідати вимогам нової програми, а повнота реалізації вивчення теми можлива за умови усвідомлення особливостей функціонального мислення, характерних для нього дій і прийомів діяльності. Також необхідне системне дидактичне проектування теми, яке передбачає діагностичне проектування цілей навчання, розробку змісту навчання, спрямованість методичних шляхів навчання математики на широке використання функцій.<BR> <BR> Прикладна спрямованість вивчення функцій, рівнянь, нерівностей та іншого матеріалу доповнюється окремими аспектами, пов’язаними з ознайомленням учнів з відсотковими розрахунками, початковими елементарними поняттями множини.<BR> <BR> Все вище перераховане ще раз доводить актуальність обраної теми магістерської роботи. Тому виникає потреба розробити методику вивчення теми «Функції, рівняння та нерівності», яка б відповідала цим новим програмам і підручникам.<BR> <BR>
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи