Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Конфліктологія
Контрольна робота
№ K-17864
ТЕМА 2. Конфлікт та його природа Поняття конфлікту. Природа конфлікту. Межі конфлікту. Багатоваріантність та оцінка її ролі з точки зору представників різних наукових шкіл менеджменту. Філософська, економічна, психологічна, комунікативна сторони конфлікту. Вивчення конфлікту з точки зору загально філософських, конкретно-соціологічних позицій, політичного інтересу, психологічної мотивації тощо Суперництво, конкуренція, сварки (розбрат), криза і розкол як втілення конфлікту. Особливості розуміння поняття "конфлікт" різними психологічними типами людей. Різні засоби протистояння, напруги й боротьби, які входять в поняття "конфлікт" Причини виникнення конфліктів та їх аналіз. Класифікація конфліктів за різними ознаками Елементи конфлікту: об'єкт, цілі, опоненти Класифікація конфліктів за різними ознаками: функціональні та дисфункціональні; внутрішньоособові, міжособові, міжгрупові, конфлікт між особою й групою; внутрішні і зовнішні; горизонтальні і вертикальні; локальні і всезагальні; конструктивні і деструктивні тощо Латентний період розвитку конфлікту та його передвісники: напруга, непорозуміння, дискомфорт, криза. Конфлікт як низка "елементарних" конфліктів Конфлікт як процес та його стадії ТЕМА 5. Конфлікт як форма комунікації. Бартери непорозуміння та шляхи їх подолання Конфліктна взаємодія як варіант комунікативного акту. Види і структура спілкування. Явні і приховані джерела конфліктів в процесі спілкування. Мотиви, з якими вступає у взаємодію об'єкт управління. Причини виникнення бар'єрів непорозуміння: виникнення і значення першого враження, сприйняття людини людиною, стереотипізація, маніпулювання у спілкуванні, самоподання Проблеми досягнення порозуміння, що залежить від: інтелектуального розвитку партнерів, повноти інформації, стереотипів поведінки відповідних психотипів, готовності до компромісу і т.д. Шляхи подолання бар'єрів непорозуміння. Роль гумору, культури мови і поведінки ТЕМА 9. Потенційна конфліктність у невиробничій сфері Особливості ділового спілкування в невиробничій сфері. Підвищена конфліктність взаємовідносин в системі "людина -людина" Особливості спілкування в торгівлі: епізодичність, неперсоніфікованість, низький рівень взаємної довіри, певна примусовість Об'єктивні передумови та суб'єктивні фактори виникнення конфліктних ситуацій на різних етапах процесу обслуговування: прийоми запобігання та можливі шляхи їх вирішення. Технології консенсусу і компромісу Значення режиму роботи, умов праці, технології продажу тощо у профілактиці конфліктів. Значення переговорів у врегулюванні трудових конфліктів Навички і вміння в галузі конфліктології, необхідні менеджеру для успішного виконання своїх професійних обов'язків в сфері обслуговування
Ціна
25
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи