Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПУСКУ, Варіант №4, Конфліктологія, №3383
Контрольна робота
№ K-12063
1. Психологічні чинники спілкування, що призводять до виникнення конфліктів 2. Соціальні групи в трудовому колективі. Формальні і неформальні групи. Контактні і неконтактні групи. Взаємодія особи і групи. Лідерство і стиль керівництва. Неформальні лідери і групи. Управління неформальними групами і організаціями 3. Конфліктні ситуації у сфері обслуговування. Особливості організації праці і спілкування у сфері обслуговування. Особиста пропозиція товарів та послуг, сутність та основні положення. Складові сфери обслуговування (споживач – король і «покупець завжди правий»). Їх значення в процесі роботи з клієнтом. Конфлікти з клієнтами, причини виникнення і шляхи подолання Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи