Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Який курс найскладніший?


аватар
Побережна Тетяна Анатоліївна

Рейтинг: 16
аватар
Андрос Олег Анатолійович

Рейтинг: 10
аватар
Филищук Юрій Васильович

Рейтинг: 10
аватар
Солодун Анна Олегівна

Рейтинг: 10
аватар
Колеснік Наталія Леонідівна

Рейтинг: 10
аватар
Чернова Олена Сергіївна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Індивідуальна робота з міжнародного менеджменту (8,18 варіант)


Контрольна робота
K-23325

Зміст Рівень 1.Теоретичний Рівень 2. Практичний Рівень 3. Креативний Висновки Список використаної літератури Рівень1. Теоретичний На прикладі конкретної ТНК (за вашим вибором) охарактеризуйте її структуру, політику, особливість стратегії. Особливої уваги приділіть політиці ТНК по відношенню до країни що розвивається. Відповідь побудуйте за блоками. Рівень 2. Практичний Завдання 1. Одного разу Організація Об'єднаних Націй ініціювала міжнародне дослідження на тему: «Роль індійських слонів у розвитку людської цивілізації». Для проведення дослідження з бюджету організації були виділені визначені фінансові кошти. Відповідно до міжнародної практики був проведений тендер. Причому кожний із претендентів-дослідників повинен був подати тендерній комісії свій оригінальний погляд на проблему, виділити її найбільш важливі риси і складові. Американські дослідники запропонували тему «Як виростити найдужчого і найрозумнішого слона у світі». Канадські вчені рахували, що треба сконцентрувати увага на темі «Під чиєю юрисдикцією повинні знаходитися індійські слони: під федеральною чи муніципальною», причому пропонувалося доповнити теоретичне дослідження матеріалами відповідних референдумів. Німецькі дослідники запропонували розділити дослідження на два етапи, у рамках першого етапу написати три томи «Введення в проблему», де всебічно її описати: уточнити мету, задачі, етапи і визначитися з категорійно-дефінітивним апаратом дослідження, і тільки після цього (на другому етапі) приступати власне до дослідження. Запитання: 1. Продовжіть перелік тем дослідження. 2. Які теми могли б запропонувати, на вашу думку, французькі дослідники? Іспанці?Шведи? Японці? Росіяни? Українці? Поясніть. Завдання 2.У нашій країні споживче, а часом і хижацьке відношення до природи протягом ряду десятиліть зводилося в ранг державної політики. Згадайте девізи, які звучали в 50-70-і рр. : «Природа не храм, а майстерня. І людина в ній працівник»; «Ми не будемо чекати милостей від природи! Узяти їх – наша задача!». «Грандіозні» плани «перетворення природи», «освоєння Сибіру», «скорення цілини», «повороту сибірських рік», «розробки нафтових багатств Східного Сибіру» змінювали один одного. Під час обговорення необхідність прийняття кожної з перерахованих вище програм обгрунтовувалась тим, що країні треба було в рекордно короткі строки виходити з післявоєнної розрухи, шукати резерви в зв'язку з масовою міграцією населення із села в місто, забезпечувати енергобаланс країни і т.п. Причому кожна нова програма приймалася в ім'я щасливого життя майбутніх поколінь. Запитання: 1. До якого типу культури по відношенню до природи належить наша країна? 2. Яку програму захисту навколишнього середовища з врахуванням цього ви б запропонували в Україні? Рівень 3. Креативний На основі власного життєвого досвіду, спілкування з людьми, опрацювання літературних джерел: 1. Розкажіть про зустрічі з іноземцями в Україні чи за рубежем, які супроводжувались би тими чи іншими колізіями ціннісних або етичних орієнтирів; 2. Розробіть самостійно mini case studies (ситуаційну задачу) з проблем міжнародного менеджменту, поставте питання та дайте аргументовані відповіді.
Ціна

30

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 8
Гостей: 8
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.