Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Свот-аналіз ВАТ “Рівненська кондитерська фабрика”
Курсова
№ K-906
Вступ………………………………………………………………………………..4 Розділ 1. Загальна характеристика ВАТ “Рівненська кондитерська фабрика” ……………………………………………………………………………..6 1.1. Опис діяльності підприємства …………………………………………….7 1.2. Огляд ринку ……………………………………………………………….9 1.3. Визначення місії та стратегічних цілей підприємства………………….11 1.4. Фінансово-економічні показники діяльності ВАТ “Рівненська кондитерська фабрика”……………………………………………………………….16 1.5. Маркетингова діяльність підприємства…………………………………..26 1.6. Виробництво………………………………………………………...………33 1.7. Персонал……………………………………………………………………..36 1.8. Система планування на підприємстві……………………………….….….40 1.9. Організаційна структура управління…………………………………..…..43 1.10. Ефективність управлінської діяльності підприємства…………………...46 1.11. Оцінка внутрішнього середовища організації……………………………47 Розділ 2. Стратегічна сегментація діяльності компанії…………...49 Розділ 3. Оцінка конкурентоспроможності компанії ………….……..69 3.1. Характеристика основних конкурентів……………………………………69 3.2. Карти стратегічних груп конкурентів……………………………………...71 3.3. Аналіз конкурентоспроможності підприємств методом SMART……….77 3.4. Побудова профільної матриці конкурентів……………………………….78 3.5. "Радар" конкурентоспроможності…………………………………………81 3.6. Аналіз конкурентоспроможності підприємств мультиплікативним методом аналітичної ієрархії (Лутсма)…………………………………………..…83 3.7. Метод визначення конкурентоспроможності за І.Ансофом…………….89 3.8. SPACE – аналіз……………………………………………….…………….91 3.9. Оцінка стратегічної гнучкості компанії………………………………….95 3.10. Стратегічні рекомендації згідно з матрицею GE……………………..105 3.11. Оцінка рівня синергізму компанії………………………………………111
Розділ 4. Визначення факторів та їх впливу на діяльність компанії………………………………………………………………………..126 4.1. Аналіз зовнішніх ринкових можливостей…………………………….126 4.2. Аналіз ринкових загроз…………………………………………………129 Розділ 5. Побудова матриці SWOT-аналізу……………………………….131 5.1. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища…………………....131 5.2. Матриця кореляційного SWOT-аналізу…………………………….139 Висновки…………………………………………………………………………141 Список використаної літератури……………………………………………148
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи