Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинговий менеджмент на туристичному підприємстві
Магістерська
№ K-26537
Зміст: ВСТУП……………………………………………………………….…………..6 Розділ 1 Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту в туризмі….…9 1.1 . Виникнення маркетингового менеджменту та основні його функції..…9 1.2 . Сучасний стан і перспективи розвитку туристичного бізнесу в Україні……………………………………………………………………….22 1.3 . Функції та особливості управління туристичним підприємством…….33 Розділ 2 Використання маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві «Vialet Agency»…………………………………………………42 2.1. Загальна характеристика організаційної структури підприємства і організація управлінської роботи туристичного підприємства «Vialet Agency»………………………………………………………………………….42 2.2. Застосовування маркетингового менеджменту на туристочному підприємстві «Vialet Agency»…………………………………………………52 2.3. Вибір методу ціноутворення на продукцію туристичного підприємства «Vialet Agency»…………………………………………………………………59 Розділ 3 Шляхи вдосконалення діяльності туристичного підприємства «Vialet Agency»……………………………………………………….………………….64 3.1. Впровадження маркетингового менеджменту як удосконалення діяльності галузі туризму……………………………………………………….64 3.2. Організація контролю та мотивація у туристичному підприємстві «Vialet Agency»……………………………….…………………………………………74 3.3. Шляхи вдосконалення організаційної структури управління туристичною фірмою «Vialet Agency»………………………..……………………………...81 Висновок………………………………………………….………………….....97 Список використаних джерел…………………………………………………100
Ціна
950
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи