Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація рекламної зовнішньоекономічної діяльності №335
Курсова
№ K-4067
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи організації рекламної зовнішньоекономічної діяльності 1.1 Сутність реклами та просування товарів і послуг на зовнішньому ринку 1.2 Планування реклами на зовнішньому ринку 1.3 Особливості та основні проблеми організації рекламної діяльності у зовнішньоекономічній діяльності Розділ 2 Особливості організації рекламної діяльності фірми «Фокстрот» на зовнішньому ринку 2.1 Загальна характеристика фірми «Фокстрот» 2.2 Основні показники фінансово-господарської діяльності підприємства 2.3 Аналіз організації рекламної діяльності фірми «Фокстрот» на зовнішньому ринку Розділ 3 Шляхи удосконалення організації рекламної діяльності фірми «Фокстрот» на зовнішньому ринку Висновки Література Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи