Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація інформаційно-рекламної діяльності готельного комплексу
Курсова
№ K-1986
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ 1.1. Організаційно-правові засади ведення інформаційно-рекламної діяльності в готелі 1.2. Характеристика діяльності рекламно-інформаційного відділу готелю РОЗДІЛ 2 РЕКЛАМА В ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ 2.1. Види готельної реклами 2.2. Реклама і пропаганда в готельному бізнесі 2.3. Планування рекламної кампанії 2.4. Паблік рілейшинз в готелі 2.5. Канали збуту готельних послуг ВИСНОВКИ………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи