Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація оптової торгівлі підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (на прикладі ВАТ «Житомирський завод покрівельних та і
Дипломна
№ K-317
Зміст с Вступ Розділ 1. Теоретико-методичні засади організації торгівлі на підприємстві – суб’єкті зовнішньоекономічної діяльності 1.1 Поняття та види торгівельної діяльності 1.2 Роль і місце торгівлі у розвитку виробництва на підприємстві – суб’єкті зовнішньоекономічної діяльності 1.3 Методи організації торгівлі на підприємстві – суб’єкті зовнішньоекономічної діяльності Розділ 2. Особливості організації оптової торгівлі на підприємстві ВАТ «Житомирський завод покрівельних та ізоляційних матеріалів» 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2 Аналіз організаційної структури управління торгівельними операціями на підприємстві 2.3 Оцінка ефективності організації оптової торгівлі на підприємстві Розділ 3. Напрями удосконалення організації торгівлі на ВАТ «Житомирський завод покрівельних та ізоляційних матеріалів» 3.1 Оптимізація партнерських відносин з постачальниками 3.2 Організація дилерської мережі за кордоном 3.3 Шляхи удосконалення механізму організації торгівлі на підприємстві Висновки та пропозиції Список використаних джерел Додатки
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи