Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління якістю торгівельних послуг
Дипломна
№ K-8157
Вступ....................................................................................................… 3 1. Теоретичні основи організації та розвитку обслуговування в сфері торгівлі. 1.1. Природа, основні характеристики послуг, та їх класифікація........................................................................................…. 5 1.2. Організаційні засади провадження торгівельних послуг в системі роздрібної торгівлі....................................................................16 1.3. Сутність, функції та характеристики послуг в системі роздрібної торгівлі.................................................................................. 2. Місце малих підприємств в мережі роздрібної торгівлі (регіональний аспект) 2.1. Особливості торгівельних послуг, що подаються малими підприємствами....................................................................................... 55 2.2. Характеристика приватного підприємства Момот І. М. ............. 67 2.3. Формування товарної та кадрової політики – як головний чинник його конкурентноздатності....................................................... 70 3. Напрямки удосконалення якості послуг в системі роздрібної торгівлі. 3.1. Розробка індивідуальної концепції кадрового маркетингу малого підприємства...............................................................................74 3.2. Диференціація асортименту товарів.............................................. 81 3.3. Надання додаткових послуг в процесі придбання товарів.......... 84 Висновок.................................................................................................. 87 Перелік використаної літератури.......................................................... 89
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи