Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маніпулятивні технології телебачення та політичний імідж
Магістерська
№ K-20250
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 СУТНІСТЬ МАНІПУЛЮВАННЯ ГРОМАДСЬКОЮ ДУМКОЮ ТА МАНІПУЛЯТИВНІ МОЖЛИВОСТІ СУЧАСНИХ МАС-МЕДІА 5 1.1. Сучасна людина як об'єкт маніпулювання 7 1.2. Особливості впливу засобів масової інформації на громадську думку 14 1.3. Маніпулятивні можливості та технології сучасних мас-медіа 17 РОЗДІЛ 2 ТЕЛЕБАЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ МАНІПУЛЮВАННЯ ТА ФОМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ 32 2.1. Телебачення як засіб політичної маніпуляції 34 2.2. Новітні телевізійні технології формування політичного іміджу з використанням засобів ПР і реклами 51 2.3. Оцінка ефективності впливу телебачення на формування політичного іміджу 65 РОЗДІЛ 3 ЗАСТОСУВАННЯ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ТЕХНОЛОГІЙ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОГО ІМІДЖУ НА РОСІЙСЬКИХ ТЕЛЕКАНАЛАХ 70 3.1. Особливості формування внутрішнього іміджу України під впливом інформаційно-аналітичних програм російських телеканалів 72 3.2. Застосування маніпулятивних технологій на російських телеканалах для формування спотвореного політичного іміджу України (на прикладі Криму) 86 3.3. Рекомендації щодо посилення можливостей формування позитивного політичного іміджу з використанням засобів масової інформації 97 ВИСНОВКИ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 103
Ціна
350
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи