Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Політичний піар та його використання у стратегії й тактиці виборчої компанії
Дипломна
№ K-13969
Вступ Розділ 1. Сутність політичного піару в системі комунікаційних технологій 1.1. Розгляд «паблік рілейшнз» як комунікативної дисципліни 1.2. Особливості «білого», «сірого» і «чорного» PR 1.3. Аналіз планування і здійснення PR-акцій, кампаній та програм Розділ 2. Дослідження виборчих технологій у сучасному політичному й конкурентному середовищі 2.1. Комунікативна основа виборчої компанії у поєднанні виборчих технологій і стратегій 2.2. Етапи виборчої компанії у ході залучення фінансових, політико-правових, організаційних та інформаційно-комунікативних ресурсів учасників виборів 2.3. Виявлення ролі мас-медіа у виборчій компанії та віртуальному сприйнятті лідерів і політичних партій Розділ 3. Практична реалізація засад політичного піару у ході виборчих технологій президентської компанії-2010 в Україні 3.1. Загальна характеристика виборчої компанії 2010 року 3.2. Аналіз передвиборчих технологій фаворитів президентської компанії 3.3. Порівняльне дослідження ефективності виборчих технологій Висновки Список використаних джерел та літератури Додатки
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи