Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Тривожність в період переходу від підліткового віку до юнацького як емоційне явище.
Курсова
№ K-10274
Вступ Розділ І. Характеристика поняття «тривожність» та причини тривожності в період переходу від підліткового віку до юнацького. 1.1 Особливості емоційної сфери у ранній юності. 1.2 Тривожність в період переходу від підліткового віку до юнацького як емоційне явище. 1.3. Сутність тривожності у взаємозв’язку із страхом та агресією. 1.4. Сім’я як джерело формування тривожності. Висновки до розділу І Розділ І Проблеми подолання тривожності в період переходу від підліткового до юнацького віку. 2.1. Соціалізація агресії. 2.2. Роль самовизначення у подолані тривожності у період переходу від підліткового до юнацького віку. Висновки до розділу ІІ Список використаної літератури
Вступ Життя людини складається з різноманітних сфер. Ми впливаємо на них і вони, водночас, впливають на нас. Однією з таких сфер є емоційна. З психологічної точки зору емоції людини викликають інтерес не лише природою їх виникнення, функціонування, а й розвиваючого або ж, навпаки, руйнуючого впливу на особистість. Такі вчені як К.Еріксон, У. Морган, Ю.В.Пахомов, Ю. Ханін, Г. Айзенк, Б. Вяткін, Ч.Спілбергер, Н. Махоні, Е.Соколов, Е. Г. Ейдеміллєр, А. І. Захаров багато років досліджували явище тривожності у дітей підліткового та юнацького віку як емоційного стану та її вплив на соціалізацію молодої особистості. Виходячи з кола проблем сучасного шкільного практичного психолога, актуальною на сьогоднішній день постає проблема тривожності у період переходу від підліткового до юнацького віку як такої вікової категорії, яка є кризовою, не стійкою, але у той же час - фундаментальною, базовою для „нової"" особистості. Тривожність негативно впливає не лише на емоційне самопочуття людини, а й у подальшому її житті порушує функціональні можливості психіки - занижена самооцінка, низький рівень навчальності в силу ригідності мислення, відсутності креативу уяви, продуктивності пам'яті - відбувається деструкція і гальмування розвитку особистості. Так звані «хронічні тривоги» здебільшого перетворюються на патопсихологічні розлади. Значна кількість тривожних дітей мають проблеми зі здоров'ям. Вирішення цієї проблеми, а саме - виявлення чітких детермінант появи тривожності, об'єктивна оцінка наслідків наявності в емоційному житті дитини надмірної тривоги і страху, створення найбільш оптимальної бази тих соціальних інститутів, які супроводжують людину на шляху її соціалізації, розробка дієвих корекційних програм усунення особливо дитячої тривожності - значно допоможе у таких соціальних аспектах як навчально-виховний процес у закладах освіти, родинне виховання, соціалізація особистості, індивідуальний розвиток і саморозвиток. Ідеалістичне поєднання проблем тривожності у ранній юності та їх становища в оточенні однолітків - як однієї з характеристик даного віку - привело до формування теми дослідження. Тому темою курсової роботи є: «Тривожність у період переходу від підліткового до юнацького віку». Основними завданнями роботи є: - розкрити особливості емоційної сфери у ранній юності; - дати аналіз тривожності як емоційного явища у період переходу від підліткового до юнацького віку; - проаналізувати сутність тривожності у взаємозв’язку із страхом та агресією; - визначити основні джерела формування тривожності у сім’ї; - дати характеристику соціалізація агресії; - розкрити роль самовизначення у подолані тривожності у період переходу від підліткового до юнацького віку.
Ціна
50 грн.
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи