Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Особливості маркетингових досліджень лікувально-профілактичної допомоги на етапі переходу до страхової медицини №102
Дипломна
№ K-3740
Вступ Розділ І Теоретична частина 1.1 Сутність та система маркетингових досліджень 1.2 Методика використання маркетингової інформації в маркетингових дослідженнях 1.3 Особливості маркетингових досліджень лікувально-профілактичної допомоги на етапі переходу до страхової медицини Розділ ІІ Аналітико - дослідницька частина 2.1 Загальна характеристика медичного закладу 2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності медичного закладу 2.3. Аналіз маркетингових досліджень лікувально-профілактичної допомоги Розділ ІІІ Проектно - рекомендаційна частина 3.1 Основні напрямки удосконалення лікувально-профілактичних послуг медичного закладу 3.2 Напрямки підвищення ефективності маркетингових досліджень в Черкаській І міській лікарні 3.3 Удосконалення технічного забезпечення лікувально-профілактичних послуг медичного закладу 3.4. Удосконалення інформаційної системи у сфері лікувально-профілактичних послуг Висновок Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи