Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Особливості маркетингових досліджень лікувально-профілактичної допомоги на етапі переходу до страхової медицини №102
Дипломна
№ K-3740
Вступ Розділ І Теоретична частина 1.1 Сутність та система маркетингових досліджень 1.2 Методика використання маркетингової інформації в маркетингових дослідженнях 1.3 Особливості маркетингових досліджень лікувально-профілактичної допомоги на етапі переходу до страхової медицини Розділ ІІ Аналітико - дослідницька частина 2.1 Загальна характеристика медичного закладу 2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності медичного закладу 2.3. Аналіз маркетингових досліджень лікувально-профілактичної допомоги Розділ ІІІ Проектно - рекомендаційна частина 3.1 Основні напрямки удосконалення лікувально-профілактичних послуг медичного закладу 3.2 Напрямки підвищення ефективності маркетингових досліджень в Черкаській І міській лікарні 3.3 Удосконалення технічного забезпечення лікувально-профілактичних послуг медичного закладу 3.4. Удосконалення інформаційної системи у сфері лікувально-профілактичних послуг Висновок Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи