Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Який курс найскладніший?


аватар
Сергій Володимирович

Рейтинг: 10
Роман

Рейтинг: 10
аватар
Правдюк Петро Андрійович

Рейтинг: 10
аватар
Василевич Юлія Анатоліївна

Рейтинг: 10
аватар
Комарницький Євген Євгенович

Рейтинг: 10
Корольов Вадим Владленович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Галус, Шапошнікова Порівняльна педагогіка


Книга
K-15605

ЗМІСТ
Передмова
Розділ 1. Порівняльна педагогіка як наука
1.1. Об'єкт, предмет, функції та завдання порівняльної педагогіки
1.2. Внутрішньопедагогічні та міжгалузеві зв'язки
порівняльної педагогіки
1.3. Методи порівняльно-педагогічних досліджень
1.4. Основні історичні періоди розвитку порівняльної педагогіки
1.5. Розвиток освіти: сучасний стан, проблеми, перспективи
1.5.1. Економічна ефективність освіти в розвинених країнах і країнах,
що розвиваються
1.5.2. Загальна характеристика соціального попиту на освіту
1.5.3. Політичні чинники розвитку освіти
1.5.4. Інтеграція в галузі освіти
1.5.5. Орієнтація на неперервну освіту
1.5.6. Проблема демократизації освіти
Список рекомендованої літератури
Розділ 2. Розвиток дошкільної освіти в країнах світу
2.1. Розвиток теорії дошкільного виховання у працях зарубіжних
і вітчизняних учених
2.2. Дошкільні заклади та міжнародні організації
дошкільної освіти
2.3. Особливості системи дошкільної освіти в різних країнах
Список рекомендованої літератури
Розділ 3. Розвиток шкільної, позашкільної та професійно-технічної
освіти у провідних країнах світу
3.1. Загальна характеристика шкільних систем
3.2. Початкова школа
3.3. Середня і фахова освіта
3.4. Шкільні системи провідних країн світу

3.4.1. США
3.4.2. Велика Британія
3.4.3. Німеччина
3.4.4. Франція
3.4.5. Японія
3.4.6. Росія
3.4.7. Україна
3.5. Професійно-технічна освіта


3.5.1. Загальна характеристика
3.5.2. Професійно-технічна освіта у провідних країнах світу
Список рекомендованої літератури
Розділ 4. Шляхи модернізації шкільної освіти
на сучасному етапі
4.1. Проблема оновлення шкільної освіти
4А Основні дидактичні концепції
4.3. Результативність освіти
4.4. Диференціація освіти
4.5. Стандартизація освіти
4.6. Традиційні й нові навчальні дисципліни
4.7. Типи навчальних програм та їх розвиток у провідних країнах
світу
4.7.1. Загальна характеристика
4.7.2. США
4.7.3. Велика Британія
4.7.4. Німеччина
4.7.5. Франція
4.7.6. Японія
4.7.7. Росія
4.7.8. Україна
Список рекомендованої літератури
Розділ 5. Підвищення ефективності навчання як провідний освітній
процес у країнах світу
5.1. Диференційоване навчання
5.2. Професійна орієнтація учнів
5.3. Основні характеристики традиційного навчального процесу
5.4. Нові моделі навчання
5.5. Альтернативні та експериментальні школи

5.5.1. Загальна характеристика експериментальних шкіл
5.5.2. Альтернативні та експериментальні школи у провідних
країнах світу
5.6. Комп'ютеризація навчання
5.7. Телебачення як засіб навчання та виховання
Список рекомендованої літератури
Розділ 6. Особливості соціалізації особистості в сучасних
освітніх системах
6.1. Соціалізація особистості
6.2. Школа і довічне виховання
6.3. Сучасні зарубіжні педагогічні виховні концепції
6.4. Пріоритети виховання у провідних країнах світу
6.5. Виховання дисциплінованості
6.6. Моральне виховання
6.7. Виховання в дусі миру
6.8. Полікультурне виховання
6.9. Екологічне виховання

6.10. Трудове виховання
6.11. Фізичне виховання
6.12. Самоврядування школярів
6.13. Співробітництво школи і сім'ї у провідних країнах світу
Список рекомендованої літератури
Розділ 7. Розвиток вищої освіти у країнах світу
7.1. Загальна характеристика розвитку вищої школи
7.2. Розвиток вищої школи в провідних країнах світу
7.3. Розвиток педагогічної освіти
7.4. Учитель як ключова постать в освіті
7.5. Освіта дорослих (освіта впродовж життя)
Список рекомендованої літератури
Ціна

60

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 14
Гостей: 14
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.