ЧАСТИНА 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОПЧНІ ЗАСАДИ ТА ЗМІСТ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ Розділ 1. Теоретико-методологІчнІ засади дошкільної лінгводидактики § 1. Українська дошкільна лінгводидактика та її поняття § 2. Міждисциплінарні зв'язки у викладанні української дошкільної лінгводидактики § 3. Методологічні засади лінгводидактики § 4. Природничі засади лінгводидактики § 5. Психологічні засади лінгводидактики § 6. Лінгвістичні засади методики розвитку мовлення дітей § 7. Педагогічні засади лінгводидактики § 8. Методи наукового дослідження а дошкільній лінгводидактиці Розділ 2. Навчально-мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку Розділ 3. Мовленнєве спілкування як діяльність § 1. Спілкування і комунікація: спільне І відмінне § 2. Спілкування як специфічний вид дитячої діяльності § 3 Становлення і розвиток мовленнєвого спілкування у дітей дошкільного віку § 4. Комунікативна спрямованість навчання дітей рідної мови § 5. Організація професійно-мовленнєвого спілкування вихователя з дітьми Розділ 4. Історичний огляд становлення і розвитку дошкільної лїнгводидактики § 1. Лінгводидактична концепція К. Д. Ушинського § 2. Лінгводидактична спадщина І. І. Срезневського § 3. Лінгводидактична концепція Софії Русової § 4. «Рідномовні обов'язки»- І.Огієнка § 5. О. Ольжич: національне виховання українського дошкілля § 6. Лінгводидактична концепція В. О. Сухомлинського § 7. Сучасний етап розвитку лінгводидактики в Україні § 8. Становлення і розвиток дошкільної лінгводидактика в зарубіжних країнах Розділ 5. Завдання, зміст, засоби, форми, методи і прийоми розвитку мовлення дітей § 1. Мета І завдання дошкільного закладу з розвитку мовлення і навчання дітей рідної мови § 2. Засоби розвитку мовлення § 3. Програмне забезпечення навчання дітей рідної мови в дошкільних закладах України § 4. Змістова характеристика видів мовленнєвої компетенції дошкільників § 5. Форми навчання дітей рідної мови § 6. Специфіка занять з рідної мови в різновікових групах § 7. Методи і прийоми навчання дітей рідної мови Розділ 6. Становлення і розвиток мовлення дітей раннього віку § 1. Перший рік життя § 2. Другий рік життя § 3. Третій рік життя Розділ 7. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку § 1. Молодший і середній дошкільний вік § 2. Старший дошкільний вік ЧАСТИНА 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ І НАВЧАННЯ ДІТЕЙ РІДНОЇ МОВИ Розділ 8. Виховання звукової культури мовлення у дітей § 1. Поняття звукової культури мовлення § 2. Особливості звуковимови дітей у різних вікових групах § 3. Індивідуальна перевірка звукової культури мовлення дітей § 4. Методи і прийоми виховання звукової культури мовлення дітей § 5. Методика виховання звукової культури мовлення на заняттях § 6. Корекція мовлення у спеціальному дошкільному закладі Розділ 9. Методика словникової роботи в дошкільному закладі § 1. Особливості засвоєння слова у дошкільному віці § 2. Завдання і зміст словникової роботи в різних вікових групах дошкільного закладу § 3. Методика розвитку словника дітей дошкільного віку Розділ 10. Формування граматичної правильності мовлення у дітей § 1. Поняття граматичної будови мови § 2. Особливості засвоєння граматичної будови мови дітьми дошкільного віку § 3. Типові граматичні помилки в мовленні дітей § 4. Дитяче словотворення § 5. Методика формування граматичної правильності мовлення у дітей Розділ 11. Методика розвитку зв'язного мовлення у дітей § 1. Поняття зв'язного мовлення § 2. Навчання дітей діалогічного мовлення § 3. Методика навчання дітей монологічного мовлення § 4. Характеристика методів і прийомів навчання дітей монологічного мовлення § 5. Навчання дітей розповіді за картинами § 6. Методика навчання дітей переказу літературних творів § 7. Методика навчання дітей розповіді з власного досвіду § 8. Методика стимулювання словесної творчості та навчання дітей творчої розповіді Розділ 12. Методика розвитку виразності мовлення § 1. Поняття виразності мовлення § 2. Специфіка засвоєння виразного мовлення на етапі дошкільного дитинства Розділ 13. Методика формування оцінно-контрольних дій у навчально- мовленнєвій діяльності дітей § 1. Сутність і характеристика оцінної діяльності § 2. Формування оцінно-контрольних дій під час розвитку мовлення дітей Розділ 14. Наступність і перспективність навчання дітей рідної мови в дошкільних закладах освіти та першому класі школи § 1. Сутність мовленнєвої підготовленості дітей до Інколи § 2. Змістовий аспект мовленнєвого розвитку дітей і учнів § 3. Наступність І перспективність мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку та учнів першого класу § 4. Усвідомлення дитиною мовлення § 5. Підготовка руки дитини до письма § 6. Діагностичні методики обстеження мовленнєвої підготовленості дітей до школи § 7. Формування підготовленості дошкільників Із загальним недорозвиненим мовленням до навчання у школі в умовах спеціального дошкільного закладу Розділ 15. Організація роботи з розвитку мовлення у дошкільних закладах та управліннях освіти § 1. Роль завідувача і старшого педагога в організації роботи з розвитку мовлення в дошкільному закладі § 2. Планування роботи з розвитку мовлення § 3. Робота з розвитку мовлення в управліннях освіти
|