Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА РІВНІ «ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ»
Курсова
№ K-22017
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА РІВНІ «ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ» 1.1 Історіографія проблеми організації спілкування на рівні «вчитель-учень» 1.2. Характеристика основних понять досліджуваної проблеми 1.3 Педагогічні основи організації активного спілкування 1.4 Організаційні проблеми спілкування на рівні «вчитель-учень» у вітчизняній і зарубіжній педагогіці РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛКУВАННЯ НА РІВНІ «ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ» У ПРАКТИЦІ РОБОТИ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ 2.1. Загальний аналіз стану розв’язання досліджуваної проблеми у роботі масової школи 2.2. Пошуки шляхів вдосконалення організації активного спілкування у сучасній школі і формування суспільної думки 2.3 Пропозиції та їх результативність ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи