Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Етапи педагогічного процесу
Дипломна
№ K-23011
Вступ Розділ 1. Структура педагогічного процесу та його закономірності 1.1. Поняття про педагогічну систему 1.2. Педагогічна взаємодія 1.3. Основні компоненти педагогічного процесу та їх характеристика 1.4. Закономірності та принципи педагогічного процесу Розділ 2. Характеристика основних елементів педагогічного процесу 2.1. Етап підготовки педагогічного процесу 2.2. Етап здійснення педагогічного процесу 2.3. Етап аналізу результатів педагогічного процесу 2.4. Школа як агент правової соціалізації Висновки Список використаних джерел
Узагальнюючи зазначене вище, доходимо таких висновків: − навчально-виховний процес є не лише сукупністю послідовних і взаємопов’язаних дій педагога і вихованців, що спрямовані на свідоме і міцне засвоєння системи знань, умінь, навичок пізнавальної або творчої діяльності, формування світогляду дитини, а й сукупністю послідовних і взаємопов’язаних перетворень у їхньому творчому розвитку; − суб’єкт-суб’єктні взаємовідносини між учасниками навчально-виховного процесу – важлива педагогічна умова розвитку творчої активності як вихованців, так і педагогів; − найвищий рівень розвитку суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин – інтимно-особистісне спілкування – суб’єкт-суб’єктна взаємодія, у процесі якої на основі обміну особистісних позицій суб’єктів конкретної пізнавальної або творчої діяльності можливе їхнє морально-духовне зростання, зокрема творче;
Ціна
70
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи