Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


Дубініна Яна Юріївна

Рейтинг: 119.2
аватар
Тихонова Марина Борисовна

Рейтинг: 10
аватар
Гусак Віктор Васильович

Рейтинг: 10
Молотков Юрий Георгиевич

Рейтинг: 13.9
Однорог Максим Анатолійович

Рейтинг: 16
аватар
Николайчук Сергей Владимирович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Аспекти вікової періодизації у психології та педагогіці


Реферат
K-9316

І. Міжпредметний зв'язок педагогіки та психології, який розвивався на історичному підґрунті
1. Педагогіка…………………………………………………………..3 – 4 стор.
2. Психологія………………………………………………………….5 – 6 стор.
3. Історичний зв'язок педагогіки та психології……………………..7 – 9 стор.
4. Педагогічна психологія…………………………………………..9 – 11 стор.
ІІ. Віковий аспект у педагогіці та психології. Вікова періодизація
1. Розкриття індивідуальності людини за допомогою психології та педагогіки. Акмеологія: віковий підхід …………………………………….11 – 13 стор.
2. Вікова психологія ……………………………………………......13 - 15 стор.
3. Вікова педагогіка…………………………………………………15 – 18 стор.
ІІІ. Вікові особливості психічного та фізичного розвитку людини
1. Перинатальний період, періоди новонародженості та немовляти……………………………………………………………………….18 - 19 стор.
2. Період раннього дитинства……………………………………………….19 стор.
3. Переддошкільний період………………………………………………….20 стор.
4. Дошкільний період стор………………………………………………….21 стор.
5. Шкільний період……………………………………………………..21 – 22 стор.
6. Підлітковий період…………………………………………………..22 – 24 стор.
7. Молодь……………………………………………………………..…25 – 26 стор.
8. Зрілість………………………………………………………………..26 - 27 стор.
IV. Висновок………………………………………………………………………...28 стор.
V. Список використаної літератури…………………………………………........ 29 стор.
Ціна

за домовленіст

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 247
Гостей: 247
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.