Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Дошкільна лінгводидактика. Хрестоматія. Навчальний посібник. / Упорядник Богуш А.М. Частина I та II
Книга
№ K-986
Від упорядника ......................................З Розділ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ РІДНОЇ МОВИ ТА ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ЯВИЩАМИ НАВКОЛИШНЬОГО ЖИТТЯ ..9 ПОТЕБНЯ О.О. Поезія. Проза. Згущення думки ............9 ФЕРДІНАР ДЕ СОСЮР. Мова та її визначення ............11 ФЕРДШАР ДЕ СОСЮР. Місце мови серед явищ мовної діяльності ... 13 КРАСНОГОРСЬКИЙ М.І. Вища нервова діяльність дитини . . .17 ШАЖЕ Ж. Егоцентричне мовлення.....................18 РУБІНШТЕЙН С.Л. Мовлення. Мовлення і спілкування.....22 ВИГОТСЬКИЙ Л.С. Мислення і мовлення. Проблема і метод дослідження........................................27 ВИГОТСЬКИЙ Л.С. Думка і слово ......................28 БАЄВ Д.Ф. Психологія внутрішнього мовлення ...........31 СИНИЦЯ І.О. Мова і мовлення.........................33 СИНИЦЯ І.О. Основні різновиди мовлення ...............36 КОСТЮК Г.С. Психологія розуміння ....................41 ЛЕОНТЬЄВ 0.0. Поняття мовленнєвої діяльності ..........43 ЛЕОНТЬЄВ 0.0. Суспільні функції та функціональні еквіваленти мови як проблема мовленнєвої діяльності ......44 БОГУПІ А.М. Навчання дітей дошкільного віку рідної мови . .45 ФЕДОРЕНКО Л.П. Закономірності засвоєння рідної мови . . . .47 ФЕДОРЕНКО Л.П. Фундаментальні поняття методики......48 ФЕДОРЕНКО Л.П. Закономірності засвоєння мови ........49 ФЕДОРЕНКО Л.П. Принципи методики навчання мови .....51 КОРОТКОВА ЕЛІ. До проблеми вивчення принципів навчання мовлення .......................................... 53 ЧУКОВСЬКИЙ К.І. Дитяче чуття мови ..................56 ЧУКОВСЬКИЙ К.І. Неусвідомлеіга майстерність...........56 ШРОЖЕНКО Т.О. Мовлення дитини як відображення розвитку форм спілкування ...................................57 ШРОЖЕНКО Т.О. Методика обстеження і координати зростання мовленнєвого розвитку дошкільника............64 ШРОЖЕНКО Т.О. Ознаки комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільника................................65 БОГУШ А.М. Діяльність, активність, мовлення............70 КОЧЕРГАН М.П. Функції мови ........................78 ЛУЦЕНКО І.О. Взаємозв'язок між розвитком мовлення і становленням спілкуваня .............................80 ГАВРИПІ Н.В. Структура і функції мовленнєвої творчої діяльності дошкільників..............................86 ГАВРИПІ Н.В. Характеристика типів мовленнєвої творчої діяльності дітей...........92 Розділ 2. СТАНОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ ЯК НАУКИ..............99 КОМЕНСЬКИЙ Я.А. В яких заняттях поступово повинні вправлятися діти від самого народження, щоб на шостому році життя вони засвоїли ці вправи .....................99 КОМЕНСЬКИЙ Я.А. У який спосіб потрібно вправляти дітей у розумінні речей ..................................101 КОМЕНСЬКИЙ Я.А. У який спосіб потрібно майстерно вправляти дітей у розвитку мови ......................104 КОМЕНСЬКИЙ Я.А. Рівні мови .......................106 КОМЕНСЬКИЙ Я.А. Про користь точного найменування речей ... 106 КОМЕНСЬКИЙ Я.А. У ході розмови....................107 КОМЕНСЬКИЙ Я.А. Мистецтво спілкування ..108 ЛОКК Джон. Розумовий розвиток ....109 РУССОЖ.-Ж. Виховання немовляти ....112 ПЕСТАЛОЦЦІ Й.Г. Книга матерів або Порадник для матерів, як їм навчати своїх дітей спостерігати і говорити ...114 МОНТЕССОРІ М. Вправи повсякденного життя ...122 МОНТЕССОРІ М. Розумове виховання ...122 КЕРГОМАР П. Предметні уроки......126 ОДОЄВСЬКИЙ В.Ф. Розмови з дітьми......127 СРЕЗНЕВСЬКИЙ 1.1. Про вивчення рідної мови загалом і особливо в дитячому віці.....137 СРЕЗНЕВСЬКИЙ 1.1. Правила навчання рідної мови ...140 УШИНСЬКИЙ К.Д. Рідно слово ...144 УШИНСЬКИЙ К.Д. Керівництво до викладання за «Рідним словом» ....148 ЕТЬЄН КОНДІЛЯК Про наочне навчання.....150 РУСОВА СОФІЯ Навчання мови....152 РУСОВА СОФІЯ Мова....155 РУСОВА СОФІЯ Оповідання.....162 РУСОВА СОФІЯ Предметові лекції....165 ОГІЄНКО І. Наука про рідномовні обов'язки, рідномовний катехизис для вчителів, робітників пера, духовенства, адвокатів, учнів і широкого громадянства. Передмова......167 ГРУШЕВСЬКИЙ М. Мова українська і руська...179 ГРУШЕВСЬКИЙ М. Законопроект про учєніє українською мовою …..182 ВОДОВОЗОВА Є.М. Виховання розуму......183 ТИХЕЄВАЄ.І. Ігри-заняття з іграшками....189 ТИХЕЄВА Є.І. Словник дітей. Вправи з розвитку мовлення …..195 ТИХЕЄВАЄ.І. Заняття з живим словом.......200 ТИХЕЄВА Є.І. Листи.......210 СУХОМЛИНСЬКИЙ В.О. Рідне слово.......212 Розділ 3. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ І ФОРМИ РОБОТИ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ......................214 СОХІН Ф.О. Основні завдання з розвитку мовлення........214 ЛЬВОВ М.Р. Завдання і шляхи розвитку мовлення дітей . . .225 УПІАКОВАО.С. Основні напрями роботи з розвитку мовлення дошкільників.....230 БОГУШ А.М. Мовленнєва компетенція дошкільника як лінгводидактична проблема...239 БАЄВ Б.Ф. Технічні засоби у навчанні, вихованні й розвитку дошкільників ..247 БОГУШ А.М. Педагогічна оцінка в навчальній діяльності дошкільників як чинник підготовки їх до школи....252 БАБИЧ Н.Д. Мова і мовлення ужитті людини....258 БАБИЧ Н.Д. Культура побутового мовлення....262 БОГУШ А.М. Розв'язання програмних завдань на заняттях з розвитку мовлення .....270 Розділ 4. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ПЕРШИХ ТРЬОХ РОКІВ ЖИТТЯ ........275 РУБІНШТЕЙН С.Л. Розвиток мовлення в дітей.......275 ВИГОТСЬКИЙ Л.С. Розвиток усного мовлення .......278 АРКІН Ю.А. Короткий огляд структури нервово-психічної діяльності дитини ........280 ЛУРІЯ О.Р. Слово та його семантична будова......284 ЕЛЬКОНШ Д.Б. Розвиток мовлення в ранньому віці ......286 АКСАРІНА Н.М. Орієнтовні показники розвитку мовлення дітей раннього віку .....290 КОЛЬЦОВА М.М. У чому полягає зв'язок рухів пальців рук і мовлення .....293 БОГУШ А.М. Розвиток мовлення дітей перших трьох років життя … 296 Розділ 5. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ 307 АРКІН Ю.А. Короткий огляд структури розвитку нервової системи і нервово-психічної діяльності дитини ......307 РУБІНШТЕЙН С.Л. Розвиток зв'язного мовлення.........308 ВИГОТСЬКИЙ Л.С. Функція соціалізованого та егоцентричного мовлення ....310 ВЙГОТСЬКЙЙ Л.С. Зміни функції мовлення у практичній діяльності.....311 ЛУРІЯ О.Р. Розгорнуте мовне повідомлення і його породження.....313 ЛУРІЯ О.Р. Усне діалогічне мовлення .....316 ЛУРІЯ О.Р.Усне монологічне мовлення.....317 ЛЕУШИНА Г.М. Розвиток зв'язного мовлення в дошкільників .. .320 ЛЕУШИНА Г.М.Загальні висновки .....324 МЕНГ К. Онтогенез мовленнєвого спілкування ......326 КРАФТ Б. Загальні й онтогенетичні аспекти спільного планування як однієї з форм комунікації....331 ВАШУЛЕНКО М.С. Текст як одиниця мови і мовлення.....337 МАРКОВА А.К. Періодизація мовного розвитку.....340 ЛАДИЖЕНСЬКА Т.О. Поняття «усне мовлення» в лінгвістичній літературі .....344 СКАЛКІН В.Л. Особливості діалогічного мовлення.....345 ВИНОГРАДОВА Н.Ф. Види дитячих розповідей про природу . .348 ФЛЬОРІНАЄ.О. Розмовне мовлення в дитячому садку.....353 ФЛЬОРІНА Є.О. Бесіда в дитячому садку.....355 ФЛЬОРІНА Є.О. Розповідання в дошкільній практиці .....362 ДЕМЕНТЬЄВА А.М. Види занять з розповідання..........365 ОРЛАНОВА Н.П. Складання казок дітьми старшого дошкільного віку.....373 КОРОТКОВА Е.П. Навчання розповідання в дитячому садку . .379 УШАКОВАО.С. Розвиток зв'язного мовлення....386 ЛУЦАН Н. Креативне мовлення в дошкільній лінгводидактиці … .391 ЛУЦАН Н. Пояснювальне мовлення у структурі мовленнєвої діяльності ...398 Розділ 6. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ ПРАВИЛЬНОСТІ МОВЛЕННЯ ....405 ГВОЗДЄВ О.М. Спостереження за загальним характером за¬своєння граматичної будови ...............405 ЕЛЬКОНІН Н.Д. Розвиток граматичної будови мови......411 ЕЛЬКОНШ Н.Д. Розвиток граматичної будови мовлення . . .417 НІКОЛЕНКО Д.Ф. Засвоєння дітьми ранього віку граматичної будови мови ....421 ЧУКОВСЬКИЙ К.І. Величезний трудівник.....426 ЧУКОВСЬКИЙ К.І. Засвоєння граматики .....426 УШАКОВАТ.М. Про механізм дитячого словотворення . .427 БОГУШ А.М. Шляхи формування граматично правильної мови в дітей дошкільного віку....431 БОГУШ А.М. Методи формування граматично правильної мови в дитячому садку .....437 ЛОЗА Г.Ф. Про деякі прийоми формування граматичної будови мовлення в дітей переддошкільного віку ....441 КРУТІЙ К.Л. Лінгвістичні ігри як засіб діагностування рівня сформованості граматично правильного мовлення у дошкільників .446 КРУТІЙ К.Л. Варіанти використання граматичних вправ для роботи з дітьми старшого дошкільного віку..............452 КРУТІЙ К.Л. Врахування нейро-психологічних факторів у процесі подолання аграматизмів у мовленні дітей дошкільного віку.....460 Розділ 7. МЕТОДИКА СЛОВНИКОВОЇ РОБОТИ ТА ОЗНАЙОМ¬ЛЕННЯ ДІТЕЙ З ЯВИЩАМИ НАВКОЛИШНЬОГО ЖИТТЯ .....469 АРКІН Ю.А. Словник.....469 АРКІН Ю.А.Етапи розвитку мовлення ..472 ВИГОТСЬКИЙ Л.С. Дослідження розвитку наукових понять у дитячому віці ......475 ВИГОТСЬКИЙ Л.С. Псевдоіюняття ....................478 ЕЛЬКОНІН Д.Б. Розвиток словника....................480 СИНИЦЯ І.О. Лексика усного монологічного мовлення.....483 КУЛИБЧУК Л.М. До проблеми розвитку образного мовлення учнів.....487 КУЛИБЧУК Л.М. Образний потенціал українського усного літературного мовлення.....492 РУДЕНКО Ю.А. Слово та образ як лінгводидактична проблема .. .499 РУДЕНКО Ю.А. Конотативне значення слова — як чинник створення мовленнєвої експресії...502 РУДЕНКО Ю.А. Мовленнєва експресія казкового тексту: спроба лінгвістичного аналізу.....506 РУДЕНКО Ю.А. Семантика мовних одиниць казкового тексту . 509 ЛОГШОВА В.Й. Формування словника .....512 ЛЯМІНА Г.М. Словникова робота. .519 ІВАНЕНКО А.П. Оволодіння дітьми четвертого року життя значенням слова…..528 ІВАНЕНКО А.П. Теоретичні засади словникової роботи з дітьми молодшого дошкільного віку ..532 БОГУШ А.М. Екскурсіі-огляди, розглядання предметів то бесіди про них ..538 ГЛУХЕНЬКА Л.І. Місце картинки як дидактичного посібника серед інших наочних посібників дитячого садка...543 Організація, навчально-виховної Протипожежної роботи в дошкільних закладах...549 СТЕПАНЕНКОВА Е.Я., ФІЛЕНКО М.Ф. Зміст роботи з ознайомлення з правилами дорожчого руху...552 Розділ 8. МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ....554 ГВОЗДЄВ О.М. Чинники, що визначають засвоєння фонетичного боку мовлення....554 ГВОЗДЄВ О.М. Усвідомлення дітьми особливостей вимови . .557 ГВОЗДЄВ О.М. Боротьба дітей за правильну вимову .......558 ГВОЗДЄВ О.М. Як діти дошкільного віку спостерігають явища мови ...560 РУБІНШТЕЙН С.Л. Розвиток виразності мовлення......571 ЕЛЬКОНІН Д.Б. Розвиток звукового боку мовлення.......573 БЕЛЬТЮКОВ В.І. Про засвоєння дітьми звуків мови.......578 САЛАХОВА А.Д. Розвиток звукового боку мовлення дитини ... .585 МАКСАКОВ О.І., ФОМИЧОВАМ.Ф. Звукова культура мовлення . .586 ФОМИЧОВАМ.Ф. Головний принцип формування правильної вимови....587 БЛИК О.П. Фонетика. Звук мовлення і фонема..590 РОЖДЄСТВЕНСЬКА П.В., РАДІНА Є.І. Особливості вимови дітей-дошкільників....593 ЖИЛЬЦОВА О.Л. Організація і зміст логопедичної роботи . . .596 ТРИФОНОВА О.С. До проблеми виразності мовлення (лінгвістичний аспект) ...606 Розділ 9. МЕТОДИКА ХУДОЖНЬОГО ЧИТАННЯ ТА РОЗПОВІДАННЯ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ…612 ФРАНКО І.Я. Коли ще звірі говорили...612 ФРАНКО І.Я. Байка про байку....613 СУХОМЛИНСЬКИЙ В.О. Кімната казки....613 ЗАПОРОЖЕЦЬ О.В. Психологія сприймання дитиною дошкільником літературного твору...622 ФЛЬОРША Є.О. Живе слово в дошкільному закладі.......628 КАРПИНСЬКА Н.С. Сприймання дітьми літературних творів ……634 КАРПИНСЬКАН.С. Виразне читання вихователя........641 КАРПИНСЬКА Н.С. Гра-драматизація як засіб розвитку творчих здібностей дітей....644 ТАЛЛЕР Л. О. Здрастуй, книго....646
Ціна
10
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи