Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Планування та реалізація рекламної компанії підприємства
Курсова
№ K-2137
ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 1.1. Рекламна кампанія та її особливості 1.2. Засоби рекламної діяльності 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «САМ» 2.1. Організаційно-економічні умови господарювання та фактори, які впливають на вибір засобів розповсюдження реклами 2.2. Періодичність рекламних звернень 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 3.1. Підходи до з’ясування ефективності рекламної діяльності 3.2. Економічна та комунікативна ефективність рекламної діяльності 3.3. Рекомендації щодо поліпшення рекламної діяльності туристичної фірми «САМ» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Ціна
120,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи