Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРУ В СОЦІАЛЬНІЙ РЕКЛАМІ
Наукова стаття
№ K-20814
У роботті на основі аналізу наукових джерел розглянуто та узагальнено думки провідних учених щодо психологічних закономірностей використання кольору в соціальній рекламі, з ’ясовано специфіку створення ефективної соціальної реклами, зокрема, засобами колірного контрасту та дії кольору на психологічні характеристики індивіда. <br /><br /> Постановка проблеми. Аналіз актуальних досліджень. Мета роботи. Виклад основного матеріалу. Висновки. Список використаних джерел.
Ціна
40
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи