Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація роботи служб готельного підприємства
Дипломна
№ K-2129
ВСТУП Розділ 1. Теоретичні засади організації обслуговування споживачів готельних послуг 1.1. Особливості готельної послуги 1.2. Характеристика процесу обслуговування в готелях та видів послуг, що надаються Розділ 2. Аналіз процесу обслуговування та організація роботи служб у готелі 2.1. Структура та завдання служб готелю 2.2. Організація роботи служби прийому та розміщення 2.3. Організація обслуговування на житлових поверхах РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБ ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ДНІПРО» 3.1. Удосконалення якості управління службами 3.2. Пропозиції щодо впровадження інноваційних технологій в діяльність служб готелю ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
200,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи