Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Рекламна діяльність в індустрії туризму
Курсова
№ K-1994
ВСТУП РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМА В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 1.1. Специфіка реклами в туризмі 1.2. Види туристської реклами 1.3. Функції реклами 1.4. Планування рекламної діяльності туристського підприємства РОЗДІЛ 2. ВИБІР ЗАСОБІВ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ РЕКЛАМИ 2.1. Задачі вибору засобів розповсюдження реклами 2.2. Фактори, які впливають на вибір засобів поширення реклами 2.3. Основні параметри реклами 2.4. Періодичність рекламних звернень РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 3.1. Підходи до з’ясування ефективності рекламної діяльності 3.2. Економічна ефективність реклами 3.3. Комунікативна ефективність рекламної діяльності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи