Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Планування збуту продукції підприємства ДП ДОНЕЦЬКА ФІЛІЯ "РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ"
Курсова
№ K-2427
ВСТУП 1.1. Формування плану збуту з урахуванням досліджень ринку, життєвого циклу продукції і детермінантів попит) 1.2. Планування реклами 1.3. Планування збуту продукції РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП ДОНЕЦЬКА ФІЛІЯ "РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРИЧНІ МЕРЕЖІ" 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Загальна характеристика динаміки основних техніко-економічних показників та оцінка діяльності підприємства 2.3. Аналіз організаційної структури РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА ПЛАНУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Планування заходів щодо зростання обсягів реалізації продукції на підприємстві 3.2. Оцінка ефективності планових заходів та їх вплив на основні техніко-економічні показники діяльності підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи