Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ З ВИВЧЕННЯ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ JAVA
Магістерська
№ K-20098
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ, УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ І ТЕРМІНІВ……………………………………………………………………………4 ВСТУП……………………………………………………………………………….5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ…………………………………8 1.1. Сучасні мультимедійні та електронні навчальні технології ……………...9 1.2. Електронний навчально-методичний комплекс…………………………..14 1.2.1. Можливості та обмеження електронного навчання………………..19 1.2.2. Визначення дистанційної освіти……………………………………..23 1.2.3. Перспективи і можливості дистанційної освіти ……………………27 1.2.4. Дистанційне навчання як сучасний напрям розвитку заочної форми навчання…………………………………………………………………28 1.3. Структура електронного навчально-методичного комплексу…………...30 1.3.1. Формати подання навчальних матеріалів…………………………...31 1.3.2. Засоби розробки електронних навчальних комплексів…………….34 1.3.3. Технічне забезпечення електронних навчальних курсів…………...35 1.3.4. Форми навчальної діяльності з використанням комп’ютерно-орієнтованих технологій навчання…………………………………….36 1.3.5. Платформи для організації електронного навчання………………..39 1.3.6. Загальна характеристика Moodle…………………………………….42 РОЗДІЛ 2. СТВОРЕННЯ ЕНМК З ВИВЧЕННЯ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ JAVA СИСТЕМОЮ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ MOODLE 2.1. Система управління навчальними ресурсами Moodle…………………47 2.1.1. Ресурси курсу………………………………………………………….49 2.1.2. Види навчальної діяльності…………………………………………..50 2.1.3. Контроль успішності студентів……………………………………..65 2.1.4. Засоби розробки навчальних ресурсів, вбудований HTML редактор……………………………………………………………….66 2.2. Створення ЕНМК для вивчення мови програмування Java ………….67 РОЗДІЛ 3. ЕСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНА РОБОТА…………….………..75 3.1. Методична основа дослідження…………………………...………...…75 3.2. Розробка лекційного заняття…………………………………………...78 3.3. Розробка лабораторного заняття……………………………………….93 3.4. Якісний і кількісний аналіз дослідження……………………………...99 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….107 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………109 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………114
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи