Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Використання ігор та ігрових прийомів на етапі автоматизації звука [р] у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення (ФФНМ)
Курсова
№ K-12894
ВСТУП
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР ТА ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ НА ЕТАПІ АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗВУКА [Р] У ДІТЕЙ
1.1. Закономірності та особливості розвитку фонетико-фонематичного ладу в онтогенезі
1.2. Характеристика стану фонетико-фонематичного боку мовлення у дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення
1.3. Особливості використання ігор та ігрових прийомів на етапі автоматизації звука [р] у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення
Розділ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ВПЛИВУ ІГОР ТА ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ НА ПРОЦЕС АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗВУКА [Р] У ДОШКІЛЬНИКІВ З ФФНМ
2.1. Виявлення рівня сформованості фонетико-фонематичного ладу мовлення, умінь дітей вимовляти звук [р]
2.2. Використання ігор та ігрових вправ на етапі автоматизації звука [р]
2.3. Порівняльний аналіз результатів експериментальної роботи
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи