Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління асортиментом продукції підприємства №135
Дипломна
№ K-4645
Вступ Розділ 1 Науково-теоретичні засади управління асортиментом продукції підприємства 1.1. Товарна номенклатура та асортимент як складові товарної політики підприємства 1.2. Формування та маркетингове управління асортиментом продукції підприємства 1.3. Асортиментні стратегії на різних циклах життєвого циклу товару Розділ 2. Управління асортиментом товару підприємства ЗАТ «Гранд галерея» 2.1. Маркетингова оцінка економічної діяльності підприємства 2.2. Планування асортименту продукції на підприємстві 2.3. Управління асортиментом продукції на підприємстві та проблеми реалізації інноваційного товару Розділ 3. Маркетингові заходи управління товарним асортиментом ЗАТ «Гранд галерея» 3.1. Планування та оптимізація структури асортименту продукції 3.2. Впровадження інноваційних товарів та удосконалення структури асортименту 3.3. Економічне прогнозування ефективності розроблення продукції Висновки Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи