Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Особливості виникнення і захисту прав споживачів
Курсова
№ K-3316
ЗМІСТ ВСТУП .....……………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ЗАКОНОДАВСТВО ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ...... 4 1.1. Історія становлення законодавства про захист прав споживачів... 4 1.2. Сучасний стан дії українського законодавства про захист прав споживачів ................................................................................................. 5 РОЗДІЛ 2. ПРАВА СПОЖИВАЧІВ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ЗАХИСТУ......... 7 2.1. Права та обов'язки споживачів. Захист прав споживачів ............... 7 2.2. Право споживача на належну якість продукції та гарантійні зобов'язання ................................................................................................ 8 2.3. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості 11 2.4. Права споживача при придбанні товару належної якості............... 15 2.5. Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт чи надання послуг ........................................................ 16 2.6. Права споживача в разі придбання ним продукції у кредит........... 19 2.7. Права споживача в разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями ................................................................... 25 2.8. Право споживача у разі укладення договору на відстані ............... 27 2.9. Право споживача на безпеку продукції .......................................... 30 2.10. Право споживача на інформацію про продукцію ......................... 32 2.11. Права споживача у сфері торговельного та інших видів обслуговування .......................................................................................... 36 РОЗДІЛ 3. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В СФЕРІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ................................................................................................. 38 3.1. Відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів ................................................................................................ 38 3.2. Майнова відповідальність за шкоду, завдану дефектною продукцією або продукцією неналежної якості 41 РОЗДІЛ 4. МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД В ЗАХИСТІ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ .................................................................................................. 43 4.1. Система захисту прав споживачів у міжнародній практиці .......... 43 4.2. Хартія захисту прав споживачів ....................................................... 47 4.3. Міжнародна конфедерація суспільств споживачів ......................... 47 ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 50 ЛІТЕРАТУРА .................................................................................................... 52
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи