Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингова політика розподілу на підприємстві.
Курсова
№ K-28907
Курсова робота на тему: «Маркетингова політика розподілу на підприємстві»
ЗМІСТ
1. ВСТУП
2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ 2.1. Сутність та значення маркетингової політики розподілу 2.2. Класифікація каналів розподілу та їх характеристика 2.3. Фактори, що впливають на вибір каналів розподілу
3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі підприємства ТОВ «Альфа») 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз існуючих каналів збуту 3.3. Оцінка ефективності політики розподілу
4. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4.1. Розробка стратегії оптимізації каналів розподілу 4.2. Використання цифрових технологій у дистрибуції
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи