Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління маркетингом на підприємстві.
Курсова
№ K-28916
Курсова робота на тему: «Управління маркетингом на підприємстві»
Зміст:
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи управління маркетингом 1.1. Сутність маркетингу та його функції 1.2. Роль маркетингу в системі управління підприємством 1.3. Сучасні концепції управління маркетингом
3. Розділ 2. Аналіз системи управління маркетингом на підприємстві (на прикладі ТОВ «ХХХ») 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Організація маркетингової діяльності 2.3. SWOT-аналіз маркетингової стратегії
4. Розділ 3. Напрями вдосконалення управління маркетингом на підприємстві 3.1. Розробка ефективної маркетингової стратегії 3.2. Використання сучасних інструментів цифрового маркетингу 3.3. Підвищення ефективності управлінських рішень у сфері маркетингу
Ціна
455
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи