Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингова політика розподілу №316
Курсова
№ K-4048
Вступ 1. Маркетингова політика розподілу 1.1 Сутність та завдання політики розподілу 1.2 Канали розподілу та їх характеристика 1.3 Управління каналами розподілу 2. Аналіз збутової політики ТОВ «Черкаська продовольча компанія» 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 2.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства 2.3 Аналіз збутової політики підприємства 3. Удосконалення політики розподілу ТОВ «Черкаська продовольча компанія» 3.1 Удосконалення організаційного механізму збуту 3.2 Удосконалення каналу розподілу Висновки Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи