Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингова цінова політика на підприємстві.
Курсова
№ K-28906
КУРСОВА РОБОТА на тему: «Маркетингова цінова політика на підприємстві»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової цінової політики 1.1. Сутність, цілі та значення цінової політики 1.2. Фактори, що впливають на формування цінової політики 1.3. Основні стратегії ціноутворення
3. Розділ 2. Аналіз маркетингової цінової політики на прикладі підприємства (наприклад, ТОВ «АгроПродукт») 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Оцінка існуючої цінової політики підприємства 2.3. Аналіз конкурентного середовища та цінової позиції на ринку
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи