Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Товар як об’єкт комерційної діяльності №276
Курсова
№ K-3906
І Вступ 1.1 Товар як об’єкт комерційної діяльності ІІ Коротка характеристика роздрібної мережі «Фуршет» 2.1 місце розташування, підпорядкованість роздрібної мережі «Фуршет» 2.2 Форми власності роздрібної мережі «Фуршет» 2.3 Структура управління, кадровий склад роздрібної мережі «Фуршет» 2.4 Організація матеріальної відповідальності роздрібної мережі «Фуршет» 2.5 Організація рекламно-інформаційної діяльності роздрібної мережі «Фуршет» 2.6 Організація господарських зв’язків роздрібної мережі «Фуршет» 2.7 Характеристика основних показників господарської діяльності роздрібної мережі «Фуршет» ІІІ Основна частина 3.1 Види асортименту товару 3.2 Основні чинники формування асортименту товару у роздрібній торговельній мережі «Фуршет» 3.3 Визначення доцільності використання принципів підбору і встановлення товарного асортименту роздрібної торговельної мережі «Фуршет» 3.4 Особливості формування асортименту продовольчих товарів 3.5 Особливості формування асортименту непродовольчих товарів 3.6 Розрахунок показників повноти, стійкості і глибини асортименту товарів у роздрібній торговельній мережі «Фуршет» IV Заключна частина 4.1 Висновки та пропозиції щодо вдосконалення формування асортименту товарів роздрібної торговельної мережі «Фуршет» V Література VІ Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи