Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Реклама як елемент комерційної діяльності
Звіт з практики
№ K-1767
Вступ 1. Теоретичні основи рекламної діяльності в сучасних умовах. 1.1. Сутність, цілі, завдання реклами. 1.2. Класифікація реклами. 1.3. Правове регулювання реклами. 2. Організація рекламної діяльності на торговельному підприємстві. 2.1. Економічна характеристика комерційної діяльності торговельного підприємства ПП – Портянко Ліза Андріївна 2.2. Вплив торговельної реклами на комерційну діяльність ПП – Портянко Ліза Андріївна. 2.3. Використання суб’єктів торговельної реклами, їх характеристика. 3. Шляхи підвищення торговельної реклами. 3.1. Планування рекламної діяльності. 3.2. Ефективність торговельної реклами. Висновки і пропозиції. Список використаної літератури.
Ціна
100,00
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи