Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Контролінг як складова менеджменту організації №288
Курсова
№ K-4025
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи контролінгу як складової менеджменту організації 1.1 Сутність і необхідність контролінгу в діяльності підприємства 1.2 Завдання та функції контролінгу в системі управління підприємством 1.3 Координація підсистем менеджменту за допомогою контролінгу Розділ 2 Аналіз стану контролінгу на ЗАТ «Коопзовнішторг» 2.1 Загальна характеристика ЗАТ «Коопзовнішторг» 2.2 Особливості бюджетування на ЗАТ «Коопзовнішторг» 2.3 Визначення потреби в капіталі ЗАТ «Коопзовнішторг» Розділ 3 Пропозиції по вдосконаленню системи контролінгу на ЗАТ «Коопзовнішторг» Висновки Література Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи