Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Контролінг як складова менеджменту організації №288
Курсова
№ K-4025
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи контролінгу як складової менеджменту організації 1.1 Сутність і необхідність контролінгу в діяльності підприємства 1.2 Завдання та функції контролінгу в системі управління підприємством 1.3 Координація підсистем менеджменту за допомогою контролінгу Розділ 2 Аналіз стану контролінгу на ЗАТ «Коопзовнішторг» 2.1 Загальна характеристика ЗАТ «Коопзовнішторг» 2.2 Особливості бюджетування на ЗАТ «Коопзовнішторг» 2.3 Визначення потреби в капіталі ЗАТ «Коопзовнішторг» Розділ 3 Пропозиції по вдосконаленню системи контролінгу на ЗАТ «Коопзовнішторг» Висновки Література Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи